Aku yang malas... | Sembang Lyana

26 Ogo 2010

Aku yang malas...

Terukkan tajuk nieh.. api untuk pengetahuan korang sejak peknen ni lagi2 bolan pose ni aku tersangatlah malas...haishh...teruk2....

Bukannye takde mase..tapi rase cam tak larat jek..(ni lah kalo ikotkan hati)...

Ok nilah rutin aku seharian...

kol 4.30 pagi- bangun sahur..kalo aku tak masak, abang yang masak...pastu solat..men tenet jap...pastu aku tido..

kol 10pagi- kalo aku tido, aku banun lebey kurang waktu nieh...tgk2 tv..kalo anak2 dah bangun, kasi mandi, makan, susu...kema2 umah skit...

kol 11.30/12.00tghr- time untuk aku merempit ke sekolah...terpaksa gak nek moto..abis tak reti bawak kete...en adam lak takleh r nak hantar hari2...de meniaga...

kol5.30 petang- waktu sekolah abis di bolan pose...

kol 6.00 - 6.15 petang - aku sampai umah...dasatkan..setengah jam nek moto baru sampai umah...huhuhu..penat...kalo tak balik umah, aku p tempat abang meniaga... lepak n tolong2 sampai buka...

kol 7.30 petang- dah sampai umah...solat, kemas2..baru aku amik anak2... kalo aku tak p tempat abang meniaga, aku kemas2 skit, masak kalo aku larat...pastu abang balik baru aku amik anak2..kekekeke....

kol 9.oo/9.30 malam- slalunye aku tgk tv lagi n..tapi sejak 2-3 hari ni aku dah tido dah mase ni..tak tau nape tapi badan sakit2 n penatttt sgt2....

ha ni lah rutin aku seharian... aku sgt2 perlukan cuti untuk uruskan rumah ni..seb baik lah sekolah tinggal semnggu lagi...

2 ulasan:

  1. hehhee...xper malas2 time peknen...aku pun pkul 9lbh selalunya dah selamat tido.... :D
    keje rumah byk laki aku tlg buat...

    BalasPadam
  2. hhehee..laki aku pun..jadi kuli jap...muahhahaa..tak larat lah...

    BalasPadam

komen jangan tak komen...