Suasana kelas ku | Sembang Lyana

29 Sep 2010

Suasana kelas ku

La ni aku nak tunjuk skit suasana kelas aku...ni kelas 2C2 yang aku dok marah2 tadi siang..hehehee... bukan pe...moody kot sebab lapar n dorang ni bising macam kerja dah siap jek....gambar ini dirakan di bilik masakan... oppssss...hari ini saya tak ajar memasak ok...hari ni dorang kene siapkan kerja kursus...

ok..gambar di bawah lak gambar ape yang aku kene ajar...ni pola blaus... untuk pelajar tingkatan 2.. diorang kene buat dalam kertas minyak sebelum di susun di atas fabrik yang akan dipotong sebelum dijahit...hikhikhik...kerja kursus gak ni...tapi sampai buat pola jelah...jahit takyah...tapi kalao ade mase nak ajar budak2 ni jahit gak...cian dorang..apelah gune belajar ERT kalo tak dapat dipraktikan kan....


tu saje cite sekarang...nanti2 aku sambung....

4 ulasan:

  1. jadi teringat lak aku masa sekolah dulu dlm kelas ert..mmg bising tp keje jalan gak hehehe..

    BalasPadam
  2. bestnnyeee ajo murid2 kan tp kdg2 tensen gak kan yana

    BalasPadam
  3. a'aa kak el..tension sgt..tapi kalo dorang faham ape yg kite ajo rase tersangat l;ah best...

    BalasPadam

komen jangan tak komen...