Haish...macam2 lah cikgu Mely nieh... | Sembang Lyana

21 Okt 2010

Haish...macam2 lah cikgu Mely nieh...

Hari ni saje nak tunjuk meja kerja aku yang bersepah ni...kekekkee.... aku rase ni lah antara meja paling bersepah kat bilik guru ni...kekekkkke

cikgu Mely yang masih boleh senyum walaupun tensen ngan mejanya



Meja bilik guru yang bersepah sungguh...rak pun tak berkemas....tolong...i need a time to manage my own table...kahhh....Kertas berlonggok2 tu soklan peperiksaan akhir tahun yang baru selesai distapler....ni lom susun ikot kelas lagi ni...senin depan pekse dah..hukhukhuk


Ni pulak fail kerja kursus pelajar...ni baru 3 kelas...ade lagi 4 kelas ERT yang kene disemak dan kene kejar pelajar siapkan kerja kursus....hehehheheheee

bersepah kan? takpe nanti aku ade mase aku kemas k...


2 ulasan:

  1. cantiknye meja cikgu zaman sekarang. kalau dulu kalau meja cikgu panjang2..kongsi ramai2 meja beso tu. skrang dah cam opis biasa.

    BalasPadam
  2. hikhikhik..takde r opis sgt..kongsi gak... kongsi 3 orang...huhuhuhuuhuu

    BalasPadam

komen jangan tak komen...