Intipati Bajet 2011 dan aku..... | Sembang Lyana

15 Okt 2010

Intipati Bajet 2011 dan aku.....

Hari ni perbentangan bajet 2011 kan..tapi sebab aku kerja, so tak dapet lah aku nengok... jadi aku search je dalam tenet...dan ni ade isi2 penting yang agak2 berkaitan ngan aku...

PTK diganti sistem penilaian baru Jun tahun depan

-->ok lah ni..skrg ni mungkin r aku tak kisah sgt sbb aku lom sah jawatan...hehehe..tapi bile dah sah nanti mesti rase penting sistem penilaian untuk nek gaji nieh...

Kakitangan Gred 54 ke bawah, pesara terima bantuan khas RM500

--> alhamdulillah..dapat lah sikit daripada tak dapat langsung kan....

Skim Rumah Pertamaku akan diperkenal

-->> i like....

Cuti bersalin sehingga 90 hari untuk kakitangan awam wanita

-->>wauuuu...bile start ni..kalo start serta merta baguslah..kalo taun depan baru dikuatkuasakan, tak merasalah aku..lain r kalo baby overdue 15 hari..hahaha tak mungkin....
-->> syaratmye..hanya dibenar 300hari sepanjang perkhidmatan...waaa kalo camtu aku leh banak 3 kali lagi lah kan..(termasuk kali ni)

Cukai jualan telefon mudah alih dimansuh

-->>camni murah sikit r rege henset kan...

Duti import 300 barangan kegemaran pelancong dimansuhkan

-->>makin sonok r korang soping nanti kan...hehehhehe

ok tu je kot...hehehhehe....korang camne pulak???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan tak komen...