Bila Ainul bercerita | Sembang Lyana

27 Nov 2010

Bila Ainul bercerita

Sekarang jam menunjukkan hampir pukul 12.30 malam..tapi aku nak cite gak...kenangan ni..hihihihi

tadi siang mak usu aku datang amik budak2 pi balik kampung (kampung sebelah je pun..jalan kaki pun sampai) aku tak ikot lah..dok umah sorang2...wat keje

dah balik tadi kaki ainul ade luka sikit..ntah jatuh katne ntah aku tak tau...mesti r jatuh kat kampung kan..sbb b4 pi kg tadi takde...

dah baru seminit lepas ainul beria2 nak bercerita kat aku camne die leh jatuh.... antara yang aku paham dr cerita ainul ni..

luka tu sebab die jatuh..ainul nangis..timah(adik sepupu aku..ainul panggil timah jek) pun nangis... huhuhuhu (ainul wat gaya nangis)...nenek..nenek...

pastu dah aku tak paham.. ainul pun nak cite lagi cam dah tak tau nak cite camne..aku rase de tak jumpe perkataan yang de nak sebut..kekekeke....

kelakar sgt rase...dan teruja sgt2 rase sebab ainul nak bercerita siap ikot turutan cerita nieh haihhhh.....1st time ni... bangga dengan anak ibu si ainul cerdik ni...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan tak komen...