Hi-tea SMKTPI @ Grand Bluewave JB | Sembang Lyana

6 Nov 2010

Hi-tea SMKTPI @ Grand Bluewave JB

suasana hi-tea
pn.mely n en.adam... haishh.,..nyesal pakai tudung awning ni ok..muke pun terkenan ngan kebulatan awning tu..hukhukhuk
pesal ni bang??
again....haaa baru ok...

with kak ton n hubby en.zul

my dearest bestfren..kak ton...
dicelah2 en dibelakang anak2 dara...
menjadi gak baju yang very the vogue ni...(menurut mata sendiri...gile glemer sungguh)... sejam b4 hi tea pun lom siap tau..masih dok menjahit pearls...

cikgu mely mak buyung yg gomoks...haaa u nampak tak blink2 tu...malam b4 the hi tea i jahit ok....kahhhhh....
cikgu mely dan cikgu ika..
cikgu mely+cikgu zaiton
again..mak buyung terselit...

Cupcake yang dah siap diletakkan atas meja..1st time mendeco cupcake nieh...janji jadi...
bertungkus lumus menyiapkan cupcake...hehehehe...thanks en.adam sbb tolong tuang dalam cup n tolong bake...i lap u.....muahhhhhh ~

sebenonye kami cikgu2 baru ni ade wat persembahan nyanyian ramai2 lagu Kau Ilhamku sambil diiringi petikan gitar en.adam...tapi takdo gambo lak..kang kalo aku jumpe gambo aku tepek sini ok...



7 ulasan:

  1. ko ni pandai macam2 ler mely..
    pandai jahit, bt kek, cupcake..
    ko blaja mane?

    BalasPadam
  2. huhuhuh...
    blaja sendiri jek seri...try n error
    asal tahu serba sikit pun jadi lah kan...dr tak tau langsung...

    BalasPadam
  3. eh lyana, awk cikgu rupe2nye. wahwah nk beranak pn vogue2 lg gitu. bagus2. haha!

    BalasPadam
  4. kunaz...a'aa kite cekgi...hehehe....musti vogue uuu....

    kak ila....hehhee..cedaap2..

    BalasPadam
  5. amboiii mak buyong berseri2 n glamer habis...ishk..ishk..girl-girl ke ni..hehe
    nk resepi cup cake?

    BalasPadam
  6. kak ti...

    gegel kot...hehhhe

    resipi cupcake tu ade dalam entry raya... (huhuh,..pasni kene buat label lah senang nak carik kan)

    BalasPadam

komen jangan tak komen...