aku sebok, LCD rosak, sakit gigi | Sembang Lyana

20 Dis 2010

aku sebok, LCD rosak, sakit gigi

aku sebok ke? hahahaha...tak r sgt...

sebenonye lately berukband aku ni wat hal..mane tanye, hari2 aku tgk video kat tonton
sebabnye?? TV LCD aku ni rosak...!!!!!!!!

pesal rosak..kan baru jek beli tgh tahun...seb baik ade gerenti u..kalo tak mampu aku takkan hanto repair..haahhahaha

itew technician bgtau, TV aku ni masuk anak cicak..kekeke..so mase de gobek2 TV tu de jumpelah jenazah anak cicak yang hangus terbakar di dalam TV aku...patut r aku dengar bunyi MELETOP ok...!

ok..sesape yg ade TV LCD ke LED ke Plasma ke segala kat umah tu..n korang gantung tv korang..sila lah kasi selotape bahagian bawah tu (bahagian yg korang nak pasang kaki kalo nak letak TV kat rak TV) supaya anak2 cina, atau kakak2 atau abang2 cicak tak masuk dalam TV korang...aahhahahha...

oh aku kan kene bengkak gusi..skrg dah ok sikit..sebabnye..aku makan ubat tahan sakit..hehee...bengkak tu masih lagi... berdenyut2 pun masih terasa skit..nak makan memang r susah..memang pasrah sungguh...harap2 tak lame lagi ok r...saje je kan gigi bongsu ni nak tumbuh sikit2...

ok sebut balik pasal sebok ni...kalo ainul ayra tak tido..memang susah skit nak wat keje n nak blogwalking or wat posting..

sebabnye..ainul akan kacau2 orang nak wat keje kat dapur..sebuk cakap "nak tolong..nak tolong"

ayra lak..dok ciom2 adik aidil..tak kire mase...sayang sangt ngan adik die...takde r pukul2 adik...cume nak ciom..belek2 idong, mulot dan telinga adik de..huhuhuh

plus dorang2 ni akan main panjat2 kat sofa...turunkan sume kusyen..main lari2 alam bilik..kasi sepah2 baju...amik periuk belanga n pinggan mangkuk main masak2.dan masuk bilik jahit aku, main kain dan gunting dan jarum...bahaya ok!!!!!

tapi kalo dorang tido...amannnnnnnnnnnnnn..............dan sunyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............ aku pulak yg bosan...hahahahaha.....


aktiviti anak2

adik aidil: dah makin mok...berkat susu ibu..mudah2an ibu berjaya lah susukan adik selama mana yg mungkin..amin....oh skrg dak botak sgt suke ngempeng..hukhukhuk..dan time tu r kakak2 de nak mintak susu lah..nak makan nasi r...nak yak lak..huhuhuhuuhu

ok sambung nanti


5 ulasan:

  1. wah ..bagus info yg yana share ni
    lepas ni kak ati pun kena jaga LCD
    kak ati gak..tak sanggup nk tgk tv
    kecik tu balik...huhu

    susah kalau sakit gigi ni kan..

    semoga cpt semboh..tak elok sgt
    mkn ubat tahan sakit kalau anak dok beast feed dok...?

    BalasPadam
  2. yana...cmne la ko jaga ank ko 3 org tu ek...adoi..aku jaga budak ber2 ni pn cm nk pengsan diwatnye...aku rasa..suara aku je dgr kt kwsn umah niii....hahaha

    BalasPadam
  3. yana, mmg sibuk kan jg anak2 ni.....ada je kerenah diaorg yg buat kita tergelak, nak marah...semua ada...sabar je la..heh3x..

    BalasPadam
  4. amboi sebok tol.. biasala tu. :)
    makan ubat tu sejam b4 menyusu ye.. or sejam after menyusu. makan panadol sebijik ajo. minum air kosong byk2

    BalasPadam
  5. mely...gigi aku pun sakit...sepuluh kali pk nk jumpa doktor gigi ni...aduh...kirim salam kat keluarga ko..jemput la datang kenduri aku

    BalasPadam

komen jangan tak komen...