Hari ke 12- Akak Misi datang umah | Sembang Lyana

10 Dis 2010

Hari ke 12- Akak Misi datang umah

Oh ye..semalam kan aku cite pasal berat aku..bangun pagi tadi dan2 aku pi timbang..hahahhahaa..dan hasilnye..berat aku skrg 72kg...kihkihkih...60+kg here we go....

oh ni nak cite, baru ni tadi misi datang umah aku...nak cek kami berdua.. sangat syiok woo sbb misi bawak spring penimbang budak tu...dan berat aidil di hari ke12 ni adalah 3kg.. naik 600g sudah...

vangga sey ibunye ini...berjaya membesarkan anak..hikhikhikhik...kuning tak dak dah... sume ok dah..alhamdulillah...

oh... awal minggu ni kan ayra demam...rupenye tumbuh gigi lagi sebatng kat atas...maka diumur 1 tahun 3 bulan ni, ayra dah ade 7 batang gigi...badan pun makin bertambah mok (slalunye ayra kurang berat badan)

ainul lak... semalam demam... bangun2 pagi ni terus tanye..."ibu..ni ape?" dan sume mende de nampak de tanye aku amende tu...huhuhuhuuh...pastu de ulang balik ape yang aku jawab...ohhh rupenye demam nak pandai cakap betol2..kekekeke...tapi still ade gak pelat2 de tu sikit...


2 ulasan:

  1. hah...xpe lyana, tunggu lg sebulan, harap2 turun berat hingga mencapai berat idaman...:)

    BalasPadam
  2. yana..maner gambo aidil lagi ni..nak tgkkkkkkkkkkkk..

    BalasPadam

komen jangan tak komen...