Si botak....! | Sembang Lyana

14 Dis 2010

Si botak....!

wauuuu...siapa si botak??? mesti r muhammad aidil adam tu kan.,...

eh tapi dah tak bape nak botak lah..sebab rambut adik dah start tumbuh..ade r dalam 1mm aku rase...hehehe..best jek usap2 kepala die...ni berkat teranan ala2 nak yak tu... selain membesarkan otot2, juga menumbuhkan rambut...hhikhikhik...

sekarang ni aidil dah makin kuat menyusu..kadang2 sejam sekali...2 jam sekali.. malam pun dah agak kerap bangun...so lately ibu tak cukup tido..kalo korang pasan..kat facebook sampai tgh malam aku on9 kan...hahaha..tu ngah nenenkan dak botak ni r...

pipi pun dah makin bolat...tapi lom labuh lagi..huhuu...dah hari ke16 ni, lain skit dah rupe...kening nampak cam kening ayah..mata cam ainul..idung cam ibu...

moh layan gambo
jom laga idong(jerawatku terserlah)

syiok woo tido

posing maut jap...kekekkee..sila tgk nisbah ibu dan anak...keciknye si bujang nieh...

sekian..terima kasih...


2 ulasan:

komen jangan tak komen...