Diaperless: Hari ke2 dan ke 3 | Sembang Lyana

9 Jan 2011

Diaperless: Hari ke2 dan ke 3

Hari ke2

Ainul tak pakai pampes pas bangun pagi...3 kali terkencing sepah2...tak yak lagi..kol 6 petang melalak2 nak pampes...malam tu Ainul yak dalam pampes...hukhukhukhuk

Hari ke 3

Harini pegi jalan..jadi pakai jelah pampes sepanjang hari....pas balik pi jalan dalam kol 4 tu..aku tak pakaikan pampes...Ainul tido..bangun kol 6.30..tak kencing pun mase tido...ayah de pakaikan pampes balik pulak bile ainul bangun tido..hukhukhuk

2 ulasan:

  1. ainul umur dah 3 tahun kan?mmg macamtu ke budak-budak..ber*k @ k*ncing tak nak bagi tahu?depan umah aku pun sama dah 5 tahun pun x nk bg tahu...bersepah di kerjakan.tpaksa pakai pampers smpai skang

    BalasPadam
  2. a'aa..ainul bulan 3 ni masuk 3 tahun...

    sebab tu r kene ajo fandi...kene training budak tu soh bagitau bile nak yak atau kencing...

    mula2 tu memang de dah terlambat bgtau sbb dorang tak reti lagi nak kawal pundi kencing lagi..tu yg kencing sepah2...

    bile dah biase de reti r nanti

    BalasPadam

komen jangan tak komen...