Diapers Stackers lagi.. | Sembang Lyana

12 Jan 2011

Diapers Stackers lagi..


Selamat malam..eh..selamat pagi...aku baru siapkan diapers stacker with applique ni...

Kali ni kain tu aku beli kain murah kat nagoya (walaupun murah..syg gak nak guna..hahah)

Applique tu cam entry seblom ni aku cite aku main hentam je...dan tak r cantik n kemas sgt... boleh r untuk menyedapkan mata sendiri...

Ade sesape nak beli? Aku jual RM25 tak termasuk pos....

4 ulasan:

  1. rajin mak 3 anak ni menjahit...xde ke nak bg kat k.el satu ahaks

    BalasPadam
  2. el..yana jual la.. ko lg nak bagi :P

    BalasPadam
  3. rajinnya ko yana...huhuhuhu

    BalasPadam
  4. hahahaha...nak jual lah tu...dah tulis harga...

    BalasPadam

komen jangan tak komen...