Kenapa lah jadi camni...! | Sembang Lyana

17 Jan 2011

Kenapa lah jadi camni...!

Kenapa lah jadi camni...! penat, letih, sakit...!

oh selsema..kenapa ko menyerang aku...!!!!

aku selsema..dah 3 hari dah...tak larat aku rase....sebelom ni asik sesak2 nafas, batok teruk..skrg selsema lak.. seb baik tak demam (aku memang jarang demam..dalam 10 tahun ni rasenye ade r 4-5 kali je demam)..aku rase resdung ni makin menjadi2 plak..

aidil lak 2-3 hari ni meragam je..tak tau nape.. agaknye die nak orang main ngan die kot..sebab mata dok celik je..aku lak tak larat sbb melayan demam ni..huhuhu

semalam jalan2 kat angsana..rembat kain sikit..sempat r aku siapkan sebiji wristlet sebelm aku kembali di attack oleh selsema ini..tapi takde gambo sbb malam tadi maksu aku datang, aku dah kasi kat die...hahhahhaa

ok..ayra nangis bangun tido lak..chow sume.... assalamualaikum...


4 ulasan:

  1. musim org x sehat kot...akak pun kejap ok..kejap kiok...lg2 musim sejuk (ujan) skrg nih...mmg rasa nak melepek tdo jer...

    lyana, get well soon k...byk minum air masak byk2...jgn bantai minum air ais lak...kang lg melarat...ekeke...

    BalasPadam
  2. bykkan rehat la yana. minum air panas..air suam byk2.. kalau x sihat susu leh merundum. so, better amalkan air bali

    BalasPadam

komen jangan tak komen...