Plastic Bags Organizer | Sembang Lyana

15 Jan 2011

Plastic Bags Organizer

As Salam sume

tadi aku kemas2 dapur aku, terlanggar pulak rak yang aku sumbat plastic bag...skali, jatuh semua kat lantai...mak oi banyak btol plastic bag kat umah aku ni (penyumbang terbesar pencemaran lah aku ni...hishhh,.....!)

so aku pun ape lagi...terus ke bilik jaht dan jahit plastic bangs organizer...disebabkan plastic bag aku pun banyak, so aku wat besar skit lah..tapi bile dah sumbat tu dah cam bantal pelok pulak tersangkut kat dapur..hahahhaah...

agak2 kalo ngantok kat dapo sambil tunggu kek masak, leh r tido dulu beralaskan mendalah ni kan..(idea gile)




3 ulasan:

  1. ko mmg rajin le menjahit...jatuh plastik dan2 tu ye ko jahitkan plastik2 tu beg hehehe...bagusss

    BalasPadam
  2. zaman menjahit ko la sekarang ni. kat rumah aku, kalau ko jumpa jarum dan benang, memang terorr la. heheheheh

    BalasPadam
  3. apsal ko rajin sangat ni yana???? hahahaa

    BalasPadam

komen jangan tak komen...