What the ^%^% : Kek Berkulat...! | Sembang Lyana

22 Jan 2011

What the ^%^% : Kek Berkulat...!

As salam..

aku nak tanye korang...

korang penah tak beli kek yang nampak mengiurkan dan enak...pastu korang pun ngap... skali korang terperasan aku plak kulat kat kek tu...

penah tak???

aku lalui mende ni semalam...kureng btol..

aku beli 3 potong keke kat sebuah gerai kat ecosave taman daya.. blueberry ciskek 2 ketol dan coklat kek seketol... murah jek..3 ketol 6 hegget...tak r besar sgt pun... (dah siap2 potong kecik2)

aku dah makan seketol ciskek tu dan setengah kek coklat tu...jap g aku nampak kulat..mak hai....terus rase pelik jek...

sebab tu r aku dah lame sgt2 tak beli kek kecuali beberapa hari sebelom aku banak kemarin. nak sgt2 makan kek Resipi Rahsia tu... pastu kek berkulat tu pulak...

since aku kan selalu wat kek sendiri...

dengan ini aku berazam..takkan beli dah kek2 kat kedai lagi...ntah bile ntah dorang bake cake2 tu sume..kalo aku wat sendiri dah sah2 lah aku tau keke tu fresh, bersih dan halal...

MASIH GERAM DGN KEDAI KEK BERKULAT TU...!!!!!!!!!!!!

2 ulasan:

  1. yana,klau akak pun geram...kenapa x g balik je kedai tu...complaint kat diaorg...

    BalasPadam
  2. yana dah campak kek tu dalam tong sampah dah..tak terpk lak nak p balik situ..huhuhuu..seb baik murah..kalo mahai i dah tuntut ganti rugi...

    BalasPadam

komen jangan tak komen...