Pinafore munge2 lagi | Sembang Lyana

10 Feb 2011

Pinafore munge2 lagi

Oh..tajuk ni tak menggambarkan apa yang korang fikirkan...aku tak buat pinafore lagi ok....hikhikhik...

cume seperti yang dijanjikan...nilah gambo pinafore tanpa tuannye... sori gambo tak cantik. pas anak2 tido baru aku amik gambo mase ni..(baju baru pas pakai..tak basuh lagi dah kene inteprem kat sini pulak..muahhaha)

Comel kan baju ni..sgt2 suke ok...

oh mungkin kalau aku rajin..aku akan jahit baju camni gak..dah siap dijahit untuk dijual...




8 ulasan:

  1. Salam kenal lyana,

    Kalau ringan tulang mesti menjadi. Tak perlu membeli dgn harga yg berganda-ganda, sebaliknya dapat menjual lagi. Bagus....

    BalasPadam
  2. yanaaaaaaaaaa..akak nak tempahhhhhhhh!!

    BalasPadam
  3. hkhikhik...nk ke k.yies..kain ni gak ke kain sendiri?

    BalasPadam
  4. haa...alang-alang elyies nak tempah..chem pon cam minat gaks..ukuran camne..upahhnya berapa..kain nanti chem cari..tp kena kain cotton la eh yana?

    BalasPadam
  5. nanti yana tulis ukuran..yana pun ade kain gak..tapi tak banyak pilihan sgt...huhuhuhuh..

    BalasPadam
  6. ok yana..kalo yana ada kain, chem ok aje..nanti ukuran semua tu bitau ye.

    BalasPadam
  7. a'ah yana..nanti kasi tau..camner ngan ukuran..nak ukur sendiri tak reti...aqila tu size 6thn yer..hahahha

    BalasPadam
  8. yana..utk tasnim size 4 tahun ye (:

    BalasPadam

komen jangan tak komen...