Susu oh susu... | Sembang Lyana

1 Mac 2011

Susu oh susu...

As Salam kawan2...

Pagi2 buta ni aku tak tido2 lagi sebab tengah pam susu..hehehe

Hari ni hari 1st aku mengajar setelah cuti bersalin 3 bulan...ohhh...sgttttt lame...

agak terkial2 juga aku tadi sebab memang takde persediaan p&p langsung... BRM pun dapat beberapa minit sebelum masuk kelas..hhuhh...

Ni hari pertama juga aku hantar Aidil untuk dijaga oleh Ucu... dan aku bekalkan 12oz susu.. sebelum ni Aidil minum 3oz je kalo aku bagi dalam botol...rupe2nye tak cukup 12oz tu...

Haishhhh...bila si kecik makin kuat minum susu, ibu yang resah gelisah..sebabnya..susu dalam peti ais tak banyak dah..cukup untuk 2 hari jek..kahhh

oh..sebab tu lah ibu lom tidur ni..sebab nak memerh susu untk bekalan Aidil...

Tadi kat sekolah dapat 7oz je..rase boleh dapat lagi banyak..tapi aku tak sempat nak pam lagi sebab ade kelas...huhuhuu...

Susu oh susu..keluarlah banyak2...

(pengajaran untuk orang malas)

8 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. jangan malas2 mengepam yana...:)

    kalau ikut kan aidil br 3 bln kan..susu masih bnyak lagi...terus kan mengepam...:)

    jgn malas2 ya..

    BalasPadam
  3. maknya kenalah minum banyak2 skit
    susu juga ye..

    kak ati sampai lani minum
    susu fernleaf lagi coz syahmi masih
    breast feed

    slmt kembali mengajar cikguuuuu

    BalasPadam
  4. go yana...go yana..pam jgn x pam...minum air bebanyak....

    BalasPadam
  5. thanks akak2 sume sbb bagi semangat..insyaallah yana aku jadi makin rajin..hehehhe

    BalasPadam
  6. ehhe kena rajin2 perah susu. my daugter dah xnak susu badan masa 3 bulan lag. sib baek jugak. sebab malas nk perah.. hehehe

    BalasPadam
  7. wey..takper.aku tau ko buleh.aku pon stress jgk skang tetiba luqman dah nak minum susu kakak dia.skang ni aku punya susu pon mcm tak banyak sb aku penat.tp aku dah tak pump dah :(sb dia mmg minum direct.


    takpe yana.teruskan jer pump.esok2 byk stok utk aidil.

    BalasPadam
  8. salam kenal. seronokkan dapat susukan bayi. :)

    semoga Allah murahkan rezeki untuk baby lyana- AMIN

    teruskan mengepam yea

    BalasPadam

komen jangan tak komen...