Jahit sampai fengsan lagi... | Sembang Lyana

16 Apr 2011

Jahit sampai fengsan lagi...

Malam tadi bertungkus lumus menjahit rusa nji..kecik je pun..lebih besar skit dr tapak tangan.. mula2 tak sure camno nak jahit..hentam jelah..aku pakai tangan je jahit..past cam lambat beno...kasi tarah ngan mesin jahit terus..kekekeke....ade r skit rupa rusa kan..boleh lah...

nak jahitnye takde r susah sgt..tapoi nak menterbalikkannye lagi2 tang kaki tu jenuh sungguh...huhuhuu...bintik2 kat badan n mata tu aku tampat je pakai glue gun,..hidung je aku jahit ngan benang...sgt puas hati rasenye..(walaupun kaki panjang sebelah kat belakang tu..kekekek)
Comel tak? nama saya Mimi si Rusa..
Jom lumba lari ngan camel...

hehhehe...hepi sgt..







5 ulasan:

  1. comelnya....memang lyana tgn berseni.....bolehlah jual nie:)

    BalasPadam
  2. yana cute nya...xyah nak p beli kat kedai...buat sendiri je

    BalasPadam
  3. cantiknya...mimi tu...utk anak ke?

    BalasPadam
  4. hhahahhaa..thanks kawan2...buat untuk anak pun kan..mimi memang comel..geram sgt..ayra sgt suke main,..(sampai dah lunyai dah mimi ni)

    kak..tak terpk lagi nak jual sbb buat ni pun dah menangis...hahhaha

    BalasPadam

komen jangan tak komen...