Nak mesin jahit baru.....!! | Sembang Lyana

24 Apr 2011

Nak mesin jahit baru.....!!

As Salam semua..

dah berapa hari ni asik pk nak beli mesin jahit baru je..oh jangan salah faham..mesin jahit lama tu tak rosak..elok je lagi..leh guna....

sekarang aku pakai mesin ni..yang telah diinstall motor
Mesin hitamni pun nenek aku punye..dan beliau bagi pada aku...kire turun temurun lah kan..hehhehe....sgt berjasa ok...

tapi nakkkkkkk sgt mesin camniatau camni...


mesin yang boleh jahit macam2 jahitan...bukan setakat jahit lurus...haishhh macam2 projek dlm pale otak ni bile ade mesin baru nanti taw...

haishhhh..bilelah leh dapat ni.....insyaallah akan ku usahakan....

kawan2 tolong doakan ye..








3 ulasan:

  1. insyaAllah dapat jugak ko nanti ko pegang mesin jahit canggih..

    BalasPadam
  2. salam kenalan..
    insyaallah mesin jhit tu akan berada dlm gengaman..
    folo me at http://hanasweethome.blogspot.com

    BalasPadam

komen jangan tak komen...