Tau nak sedapppp jek.... | Sembang Lyana

9 Apr 2011

Tau nak sedapppp jek....

nak cite pasal dak Aidil ni..dah tau nak sedap jek...

nak sedap ape?

nak susu lah ape lagi kan...hehehe...

kat rumah mak usu aku ade lagi beberapa peket EBM yang few weeks lepas punye...Aidil taknak minum ok..sebab??? susu CAIR... de takmo.....!

Akhirnye Aidil minum susu yang fresh baru perah...yang pekat, lemak berkrim, dan berkhasiat... hehehhee....

ini bukan rekaan, tapi kenyataan...hehehe..hakikatnya Aidil nak minum susu yang pekat sahaja...

seb baik makan supplement, susu pun makin berkualiti..alhamdulillah...





1 ulasan:

  1. yana besar tu pun pandai rasa oooo..xsabar aku nak cuba,insyaallah bulan depan aku beli yg pasti b4 bersalin le kan hehehe

    BalasPadam

komen jangan tak komen...