Perasan...! | Sembang Lyana

23 Jun 2011

Perasan...!

Haishhh...susah btol kalau ade orang perasan ni kan...geram pu ade..kalau orang cakap memang takmo nak dengar...nak wat tak tau pun tak boleh juga...kang lain yang jadi pulak..huhuhuuh...

sapo plak yang perasan ni??????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v

MUHAMMAD AIDIL ADAM

si budak kenit ni lah sape lagi..haish..sejak masuk 6 bulan ni semakin lasak..merangkak ke sana ke mari..pegi dapaur, pergi bilik, kadang2 nak pi toilet gak...seb baik lom masuk lagi...pastu tangan tu pulak mecapai, masuk je ape benda suma dalam mulut...

tapi yang paling buat ibu risau, sebab aidil sudah reti memanjat. berdiri kat tepi sofa ni pastu perasan dah beso, kasi lepas2 tangan sebelah pulak...dan pusing2 tengok ayah, ibu atau kakak...pastu...jatuh...! ini yang ibu nampak..yang ibu tak nampak dah banyak dah..huhuhuuhh...

pastu pandai pulak sekarang nak turun katil dan sofa..diunjur kakinya dulu ke bawah..pastu menggelongsor sampai turun....pastu sambung balik kerja die meneroka rumah...huhhuu...

*gambar takde..takpe nanti aku amik video ok..hiihihi....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan tak komen...