Kulit Anda Seperti TILAM?? OMG..!! | Sembang Lyana

8 Dis 2012

Kulit Anda Seperti TILAM?? OMG..!!

As salam semua.. lama kan yana tak menulis.. bz pindah rumah.. hehee.. rasanya ramaiii dah tau bulan PROMO SHAKLEE COLLAGEN POWDER.. uuhhhhh sgtttt berbaloi2 promo ni.. rugiii sgttt sapa tak grab.

apepun.. nak cite kat u oll,, pasal kulit kita ni...


Yana rasa u olls sume pernah beli TILAM kan.. macam2 jenama ade.. dr yang baik berkualiti tinggi sampai lah yg murah bajet2 jek..tapi satu yang sama utk semua tilam ni.. bila lama2.. dimamah waktu.. struktur tilam akan mengendur.. tak empuk dan anjal lagi cam dulu.. spring pun dah makin kurang sifatnya.. latex (kalo tilam latex lah kan) pun makin kurang keanjalannya..


ha.. sama lah juga dengan kulit kita ni.. masa muda kita.. kulit gebus..anjal.. takda garis2 halus.. kalau tekan tu cam tekan mashmellow jek.. anjal.. heheh...tapi dari masa ke masa.. stuktur kulit akan semakin mengendur.. pipi yang dulu gebus leh cubit2 skrg tinggal kulit.. kalo ade isi pun tak anjal tak mantop cam dulu.. garis2 pun dah mula muncul..mata pun dah cam panda.jeragat sana..sini.... hhaha..  ni semua terjadi sbb kita makin matang (eceh.. sebenonya makin tua.. haha.. takmo r sebut tua kan.. ).. pencemaran...sinaran UV.. stress.. hormon dll.


ok so ini lah perlunya kolagen.. untuk menyokong struktur kulit anda,, moh kita tgk apa pentingnya lagi kolagen ni..

 haha.. so apa lagi.. jom lah kita sama2 jaga kecantikan dan kesihatan kulit.. rambut.. tulang. kuku kita. sonang ajo.. SHAKLEE COLLAGEN POWDER COMPLETE dah,. (len kali yana cite lagi pasa SCP)..



sila PM atau SMS|Whatsapp yana di 012-7470856

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan tak komen...