Dah Ganti Puasa? | Sembang Lyana

28 Mei 2014

Dah Ganti Puasa?

Eh.. u olls da abis ganti puasa ke?
I belum..huhuhu
banyak hari lagi kot..haruslah ibu ganti cepat2 dan buat stok EBM untuk Ali
beberapa tahun kebelakangan ni
sejak yana kenal Shaklee
Alhamdulillah.. berpuasa lebih mudah
macam  yana
tak boleh makan nasi waktu pagi2
sebab.. nanti siang lagiiii LAPAR....!
so yana gantikan dengan shake
pagi2 sahur shake ESP + Performance Drink + Meal Shake
inshaaAllah
bukan setakat bertenaga lebih lama
badan pun rasa kurang letih dan haus
susu pun tak terjejas
dan inshaAllah ibadat pun lebih lancar
tahun ni nak ajar Ainul Mardhiah berpuasa
since ainul pun dah berumur 6 tahun kan
so kene lah belajar
boleh kasi minum shake juga pagi2 nanti
jadi takda lah mengantuk melepet kat Pasti nanti
ohh tak sbarnya nak puasa dan menyambut Ramadhan
cehh.. padahal puasa lom abis ganti...poodaaa
Yana, ibu 5A

Nak dapatkan SET PUASA anda..?
boleh whatsapp yana di
0127470856
 ATAU
klik sahaja di SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan tak komen...