Sembang Lyana: Januari 2014

8 Jan 2014

Aku kini WAHM

Alhamdulillah.
Mulai Januari 2014, yana akan bergelar suri rumah
Work At Home Mom
mengikut jejak en Adam yang dah lama berhenti kerja
 
Alhamdulillah..
kini tidak lagi perlu memikirkan kerja
dan anak2 pelajar yang memeningkan dan mentensionkan
duduk rumah
walaupun sama saja menjerit macam di sekolah
tapi lebih bahagia
dan tahun ini
Ainul dan Ayra masuk tadika Pasti belakang rumah ni.
best je tengok mereka sungguh2
 
syukur Allah lorongkan yana jalan bersama Shaklee
bertemu dengan GROUP yang betul
dan dengan MENTOR yang betul dan hebat
berserta SISTEM yang sedia hebat
bersama COMPANY yang hebat
dan GROUP Lyana & Dgems yang SEMAKIN HEBAT
kalau tak kenal Shaklee tak dapat lah hai merasai semua ini..
syukur
semua atas izin Allah S.W.T