Keliru buat keputusan | Sembang Lyana

7 Dis 2016

Keliru buat keputusan

Cuti dah habis..!

Eh.. ramai yang tak tau yana ni sebenarnya CUTI MENJAGA ANAK sahaja. Sejak 2014 Yana cuti. so ni dah hampir tamat cuti selama 3 tahun ni.. huwaa... dalam masa cuti ni semoat lahirkan 2 orang anak..hihih. produktif sangat.

Keliru buat keputusan

Masalah utama sekarang ni, Yana keliru nak buat keputusan. Samada perlu sambung cuti atau kembali bekerja.

Untuk makluman u olls, cuti menjaga anak maksimum 5 tahun, Yana masih ada baki cuti 2 tahun jika nak ambil lagi.

Dan cuti lama, dah sedap duduk rumah je, nak main sekolah dah malas (dan takut)
Anak-anak, rumah macam mana pula. Kalau naik sekolah nanti kene lah En.Adam jaga anak anak sendiri. hihih. Yang paling tak best, sebab nanti takleh pi jalan sana sini kerana terikat dengan jadual kerja (sapa kata cikgu banyak cuti, cikgu bz u olls.. sabtu pun selalunya kerja kat jb ni)

Tapi kalau kerja, dapat duit extra. Boleh beli 10 botol vivix..! hahaha..

Apa pendapat u olls?

Istikharah

Maka, pesanan untuk diri sendiri dan u olls yang keliru, buat lah istikharah.
ni Doa Istikarah bole dibaca selepas solat naa..

Ok u olls.. yana pun tak tau keputusan apa nak dibuat. Tapai u olls follow jelah kisah yana ye.. hihih. terima kasih sebab sudi baca. 

Untuk u olls yang keliru tu, selamat beristikharah..! 

Lyana Mansor
Pengedar Shaklee Johor Bahru
Whatsapp 019 766 8945

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan tak komen...