Sembang Lyana: Oktober 2016

24 Okt 2016

Alfalfa Shaklee. Macam macam boleh

"Kak.. Best lah.  Resdung pun dah kurang"
"Yana.. Pil ni memang efek macam kacip fatimah ke.. Lain macam je rasa"
"Alhamdulillah, susu meriah"
"Akak, gout ayah dah kurang, tak bengkak dah"
Best kan feedback gitu.
Sebotol je pun tapi efek berbaloi baloi..
Botol besar Alfalfa Shaklee tahan berbulan bulan..

Ok meh baca sikit

Khasiat Alfalfa Shaklee

Alfalfa merupakan Galagtagogues (penggalak susu) semulajadi..
TAPI tak bermaksud orang lelaki takleh amik alfalfa..
Alfalfa merupakan tumbuhan yang kaya dengan vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi serta banyak lagi khasiatnya.. antaranya..
<3 br="" dikatakan="" harian="" keperluan="" mengandungi="" segala="" terbaik="" tumbuhan="" yang="" zat=""> <3 Melegakan sakit sendi dan belakang.
<3 Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
<3 Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
<3 Merawat arthitis
<3 Bagus untuk elergi dan ekzema
<3 Merawat athma
<3 Mencuci usus bagi membuang toksik
<3 Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
<3 Meneutralkan asid dalam badan
<3 Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
<3 Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
<3 Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
<3 Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
<3 Membantu masalah penghadaman dan pencernaan   
<3 Meningkatkan stamina seorang suami
<3 Melegakan sembelit
<3 Membuang angin dalam badan
<3 Milk booster
best kan. Mesti dapatkan sebotol.
Murah je u olls...!
Meh order sebotol
Lyana
019 766 8945
Klik sini kalau nak beli harga ahli