Permulaan baru, Sekolah baru | Sembang Lyana

6 Jan 2017

Permulaan baru, Sekolah baru

Assalammualaikum sahabat Yana

Hampir sminggu dah kita memasuki tahun 2017 kan
kejap je masa berlalu

Maka hampir seminggu lah juga Yana dah kembali bergelar guru

PERMULAAN BARU

Ya.. 2017 ini adalah permulaan baru bagi yana
Kalau dulu semasa bekerja, yana ada anak 4 orang. Mengajar pun subjek KHB je (ops.. bukan lah senang sangat tapi sebab KHB ni banyak yang di apply dalam life, jadinya mudah nak fahamkan)

Yana melapor diri ke JPNJ pada 29 DEC 2016, dan seperti tertera dalam surat, Yana mula melapor diri pada 1 Januari 2017. Taraaa... Yana dapat Reposting ke SMK Taman Mount Austin. (kalau cuti lebih setahun, nama floating, takda di mana mana sekolah, so kene lah reposting)

ok..nanti kita sambung lagi naaa




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen jangan tak komen...